Հիերոնիմոս Բոսխի բարդ և հակասական արվեստը ձևավորվել էնիդերլանդական գեղանկարչության ճգնաժամի պայմաններում: Իր կրոնական, այլաբանական, ժանրային կոմպոզիցիաներում Բոսխը միջնադարյան ֆանտաստիկական, մռայլ դիվային կերպարները յուրովի զուգորդել է բանահյուսական, երգիծական ու բարոյախոսական միտումներին, ժողովրդական տիպերի և բնության ռեալիստական մեկնաբանությանը («Սուրբ Անտոնիոսի գայթակղությունը»,«Խոտով բեռնված սայլը», «Հաճույքների պարտեզը» եռանկարները): Բոսխի նորարարական միտումները հող նախապատրաստեցին նիդերլանդական բնանկարների և կենցաղային ժանրի ձևավորման համար:
Ներկայացնում եմ նկարներ կարող ենք քննարկել մեկնաբանություններում
Извлечение камня глупости. 1475-1480. Прадо. Мадрид
Брак в Кане. Музей Бойманса-ван Бёнингена. Роттердам
Семь смертных грехов. 1475-1480. Прадо. Мадрид
Распятие с донатором. 1480-1485. Королевские музеи изящных искусств. Брюссель
Ecce Homo. 1480-1485. Штеделевский художественный институт. Франкфурт
Несение креста. 1490-1500. Музей изящных искусств. Гент
Св. Иоанн Креститель в пустыне. 1504-1505. Собрание Хосе Ласаро Гальдиано. Мадрид
Св.Христофор. 1504-1505. Музей Бойманса-ван Бёнингена. Роттердам
Св. Иероним за молитвой. ок. 1505. Музей изящных искусств. Гент
Увенчание терновым венцом. 1508-1509. Национальная галерея. Лондон
Увенчание терновым венцом. ок. 1510. Монастырь Сан-Лоренсо. Эскориал
Блудный сын. ок. 1510. Музей Бойманса-ван Бёнингена. Роттердам