|
Գլխավոր » Ազգային
Երեք թիթեռներ, մոտենալով վառվող կրակին, սկսեցին քննարկել կրակի բնույթը: Նրանցից մեկը, մոտենալով կրակին, վերադարձավ ու ասավ. - Կրակը լույս է տալիս: Մյուսը ավելի մոտ գնաց կրակին ու այրեց թևը: Վերադառնալով` նա ասաց. - Կրակն այրում է: Երրորդը շատ-շատ մոտ գնաց, կրակի մեջ անհետացավ ու չվերադարձավ: Նա իմացավ ան, ինչ ցանկանում էր իմանալ, բայց արդեն չկարողացավ հայտնել դրա մասին մնացածին: Նա, ով գիտելիք է ստանում, կորցնու
...
ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ>>>
|
Для прояснения некоторых возникших вопросов, предлагаю вашему вниманию главу из моей неизданной книги "Код разума: Последняя тайна цивилизации". в первоначальной версии, под названием "Арийский крест", еще в 2007 г. была выставлена на сайте "Арцах", где спустя несколько месяцев у нее удалили вторую половину, а затем и весь материал. На вопрос, почему такое делают именно на сайтах, претендующих называться "армянскими", ответ мне известен, а вам предлагаю подумать...
СЕКРЕТЫ ИЗНАЧАЛЬНОГО ПРАЯЗЫКА -- ДЕКОДЕРА ИСТИНЫ И ДЕТЕКТОРА ПРАВДЫ
По своим структурным параметрам армянский, как современный
...
ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ>>>
|
Ամեն ինչում կա հայկականը. ուղղակի պետք է դա տեսնել: Մեր հայոց գրերը մի ամբողջ սիմվոլիկա են իրենցից ներկայացնում. ըստ այդ սիմվոլիկայի կարելի է բացահայտել շատ <գաղտնիքներ>: Այբուբենի տառերի քանակը պատահական չէ 36 (և, Օ, Ֆ - ն, ինչպես գիտենք, ավելի ուշ է ավելացվել): Այբուբենի տառերը տարբեր ձևերով դասավորելով` կարող ենք տարբեր ի<գաղտնիքներ>բացահայտել : Ինչպես հայտնի է` բնությունն ունի 4 տարր: Ըստ հերթականության նշեմ. - Կրակ
- Հող
- Օդ
- Ջուր
Այդ տարրերի իմաստի մասին կխոսենք մյուս գրություններում:
|
Խնդրեմ ծանոթացեք haytomar.com կայքում տեղադրված նյութին:
Վարդավարը հայկական ամենասիրված տոներից մեկն է, որը նշվում է Զատկից 98 օր հետո և նվիրված է Աստծո Կերպարանափոխմանը: Սակայն իր արմատներով Վարդավարը հասնում է մինչև հեթանոսական ժամանակներ և այդ պատճառով պահպանել է մի շարք հեթանոսական տարրեր: Այս տոնը հիշեցնում է նաև ռուսական Իվան Կուպալայի, նույնպես հեթանոսական արմատներ ունեցող տոնը: Ըստ որոշ աղբյուրների, «Վարդավար» բառը առաջացել է «վարդից» և նշանակում է «վարդ
...
ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ>>>
|
Նախաքրիստոնեական շրջանում գոյություն ունեցած հայերեն գրի եւ գրականության մասին վկայություններ են պահպանվել անտիկ օտար հեղինակների երկերում: Հռչակավոր հույն փիլիսոփա եւ պատմագիր Մետրոդորոս Սկեփսիացին, ապրելով Պոնտոսում եւ Հայաստանում մինչեւ մ.թ.ա. 70թ., գրել է Տիգրան II-ի պատմությունը եւ «Կենդանիների բանականությունը» փիլիսոփայական երկը: Այս վերջինը, ըստ Փիլոն Եբրայեցու (Ալեքսանդրացու) հաղորդման, որն ապրել է մ.թ.ա. Iդ. վերջին քառորդից մինչեւ մ.թ. Iդ. կեսը, թարգմանված է եղել հայերեն: Փիլոն Եբրայեցու նման քաջատեղյակ եւ բծախնդիր օտար հեղինակի այս համոզիչ հաղորդումը մեր թվարկության դարագլխին գոյություն ունեցած հայալեզու գրականության մասին, որ վկայակոչվում է առաջին անգամ, չի կարող չսասանել նու
...
ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ>>>
|
|
|
Հայկական տոմար |
|
|
Հիշիր |
|
|
|